Anksiyete Tedavisi

Anksiyete Tedavisi ile alakalı bilgilerin yer aldığı Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´nin kişisel web sitesini hemen ziyaret edebilir ve bir çok önemli bilgiye erişebilirsiniz.

Artan stres ve günlük yaşantımız içerisinde karşımıza çıkan durumlara karşı hissettiğimiz korku hali, kaygı hali ve endişelenme gibi durumlardaki hisler anksiyete ve kaygı bozukluğu olarak adlandırılır. Duygu değişimlerinin ara sıra yaşanması doğaldır ancak ansiyetenin meydana gelmesindeki sıklık ve dozunun da yüksek olması, süreklilik içerisinde yaşanması psikolog desteği almanızı gerektirecek bir durumdur. Panik atak şeklinde gerçekleştirilen ve karşımıza çıkabilen bu durum sebebiyle günlük işlerinizi gerçekleştiremediğiniz durumlarda, odaklanma problemi yaşadığınız durumlarda ve sosyal yaşantınıza da engel olan hallerde hemen destek almanızı öneriyoruz.

Kaygı bozukluğu yaşayanlardansanız web sitemizde bulunan whatsapp destek hattımızdan hemen bilgi & destek alabilirsiniz.

Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli olarak size anksiyete tedavisi için en uygun seçeneği belirleyecek ve kısa süre içerisinde sonuca ulaşacağız.

Kaygı Bozukluğunun Belirtileri Nelerdir?

Kişiden kişiye farklılık gösteren belirtileri olabilir. Bu sorunla karşılaşan danışanlarımızda genellikle kişilerin bedendeki kontrolü sağlayamama hissi ortakdır. Anksiyete bulunan kişiler üzerinde yapılan bazı araştırmalar ve alınan notlar kapsamında genel olarak nitelendirebileceğimiz belirtiler ise şu şekildedir;

* Nefes darlığı yaşama
* Sürekli gergin hissetme hali
* Sürekli huzursu hissetme durumu
* Kalp atışlarında yaşanan atış hızının artması
* Hiperventilasyon dediğimiz hızlı solunum durumu
* Baş dönmesi durumu
* Kaslarda yaşanan krampların artması
* Mide bulantısının sıklığı
* Aşırı terleme durumu
* Aniden ter basması
* Titreme gelmesi
* Uykusuzluk durumu
* Olay anından veya bulunulan ortamdan kaçma istenmesi
* Ağız kuruluğu yaşamak.

İstanbul´da Anksiyete Tedavisi

İstanbul Bostancı - Bağdat Caddesinde bulunan kliniğimizde Anksiyete Tedavisi için gerekli adımlar atılmaktadır. Her danışanın yaşadığı kaygı sorunu kendine has özellikler barındırmaktadır. Anksiyete ile alakalı tedavi süreçlerinde hastanın dinlenmesi, şikayetlerinin bilinmesi önemlidir. Ancak tedavi yöntemi olarak 2 farklı yöntem olduğunu aktarmak isteriz.

İLAÇ TEDAVİSİ

İlk yöntem danışan üzerinde görünen semptomların yok olmasını sağlayabilir. Alınacak olan ilaç tedavisi sayesinde ortaya çıkan belirtilerde iyileştirmeler elde edilebilir, kişinin kendini her alanda daha rahat hissetmesi sağlanabilir ve sosyal hayatta daha özgüveni yüksek bir birey haline gelmesine olanak sağlayacak yardımcı bir tedavi yöntemidir.

PSİKOTERAPİ (Bilişsel Davranışçı Terapi)

Bu tedavi tekniğinde ise Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli ile yapılacak olan konuşma terapisi sizlerin kaygı belirtilerini azaltmak adına en doğru adım olarak bilinir. Terapistimizden alacağınız yardım ile kaygılı olmanıza sebep olabilecek olan tüm düşünceleri nasıl kontrol edeceğiniz, olumsuz bir düşüncenin nasıl olumlu bir düşünce haline geleceği aktarılacaktır. Zaman içerisinde yaşanan anksiyete durumu azaltılacak ve bir çok belirtinizde hafifletilecektir.

Aktardığımız konuların tamamı ile alakalı merak ettiğiniz her türlü husus için sitemizde yer alan whatsapp destek hattımızdan bilgi alabiilirsiniz.

• Takıntı Hastalığı Nasıl Geçer?
    Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´ye ait olan kişisel web sitesinde Takıntı Hastalığı Nasıl Geçer? sorusunun yanıtın bir kısmını ele alıyoruz, inceleyebilir ve anında randevu talebinde bulunabilirsiniz.
  • Psikoterapi Sürecinde Gizlilik Hakkında Merak Edilenler
    Psikoterapi Sürecinde Gizlilik Hakkında Merak Edilenleri siz değerli ziyaretçilerimiz ile web sayfamızda paylaştık. Hemen inceleyebilir ve merak ettikleriniz için hemen Whatsapp hattımızdan bilgi alabilirsiniz.
  • Cinsel Terapi İle Tedavi Mümkün Mü?
    Uzunca bir süredir terapiler hakkında bilgileri aktardığımız kurumsal sitemizde bugün sizlerden gelen sorular arasında yer alan Cinsel Terapi İle Tedavi Mümkün Mü? konusuna değindik.