Ataşehir Kaygı Bozukluğu Tedavisi

Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli ile sizlerde sorunlarınızdan kısa sürede arının. Yüz yüze terapi seçeneğini sunan psikologumuz size Ataşehir Kaygı Bozukluğu Tedavisi için en iyi seçenekleri sağlamaktadır. Kişiler, gündelik hayatlarında tedirginlik ya da kaygı duyma gibi olumsuz duygular içinde yer alabilir. Aslında bu durum son derecede normal bir ruh halidir. Ancak sık sık yaşanması ya da aşırı düzeyde gelişmesi halinde ciddi bir rahatsızlık olarak karşınıza çıkar. Kaygı bozukluğu adını verdiğimiz bu rahatsızlık sonucu hayatınız her alanda etkilenecektir. Bu tip durumları yaşıyor ya da yakın çevrenizde bu sorunu yaşayanlar varsa kliniğimize danışmalarını tavsiye ediyoruz. Ataşehir kaygı bozukluğu tedavisi hususunda uzman hekim kadromuz sayesinde istediğiniz sonuçlara ulaşmanızı ve hayatınızın kontrolünü yeniden ele almanızı destekliyoruz. Gündelik hayatınızı ciddi manada aksatacak olan bu problem, hastalık adını aldığından dolayı derhal kliniğimizce tedavi edilmelidir. Ataşehir kaygı bozukluğu tedavisi noktasında size farklı tedavi ve çözüm yollarını sunarak etkin sonuçları sağlamaktayız.

Kadıköy ve bölgesinde hizmetlerini sürdüren, bölgede yüz yüze tedavi sunan veya isteyenlere ise Online Terapi hizmeti sağlayabilen Psikologumuz Yusuf Yerli´den hemen bilgi almanız mümkün. Sitesinde yer alan whatsapp hattı, telefon numarası veya email adresi ile hemen bilgi alabilirsiniz.

Kaygı Bozukluğu Nedir?

Kaygı bozukluğu, her bir durumda panik ve korku haline bürünmeniz olarak ile gelmektedir. Sürekli ve nedensiz bir biçimde endişeli olacak ve gündelik hayatınız da olumsuz bir biçimde etkilenecektir. Her zaman için en kötü durumları düşünerek, etrafınızda şekillenen her bir durumun kontrolünüz dışında olduğu algısı içinde hareket edersiniz. Genel olarak bu hissiyatınız sağlık, para, aile ya da kariyer konularını kapsamaktadır. Denetleyemeyeceğinizden dolayı en az altı ay boyunca neredeyse her gün boyunca başınıza gelmektedir.

Kaygı Bozukluğu Ne Kadar Sık Görülmektedir?

Kaygı bozukluğu görülme oranı toplum içerisinde %5 seviyesindedir. Bu grup içerisinde olan kişiler hayatlarının belirli bir döneminde bu rahatsızlıktan ötürü hayatının kontrolünü kaybedecektir. Ayrıca belirli bir yaşa geldiğinizde de kaygı bozukluğu yaşama ihtimaliniz daha da artış gösterecektir.

Kaygı bozukluğuna dair belirtileriniz ergenlik dönemlerinizde başlasa da sonrasında bu faktörler etkisini yavaş yavaş kaybedecektir. Ayrıca depresyon ya da alkol bağımlılığı gibi sorunlarınız varsa kaygı bozukluğu yaşama ihtimaliniz artacaktır.

Anksiyete ve kaygı ile alakalı durumlardan hemen kurtulmak için Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´ye hemen sitesindeki whatsapp destek numarasından ulaşarak randevu alabilirsiniz.

Kaygı Bozukluğu Belirtileri Nelerdir?

Kaygı bozukluğu rahatlığı, herhangi bir neden olmasa dahi ortaya çıkmaktadır. Bu rahatsızlığı yaşadığınız esnada düşüncelerinizin aşırı olduğunun farkına varsanız bile denetim mekanizmasını devreye sokarak sakinleşme eylemini gerçekleştiremezsiniz.

Ataşehir Kaygı Bozukluğu Tedavisi

Sürekli olarak kaygı durumuna bağlı olarak huzursuz olacak ve tetikte kalacaksınız. Ayrıca daha çabuk yorulmanın dışında odaklanma zorluğu, sinirlilik ve unutkanlık gibi durumlar içinde olacaksınız. Bununla beraber uyku sorunları ve yuma güçlüğü de kaygı bozukluğunuzun net bir belirtisi konumunda olacaktır.

Ataşehir´de Kaygı Bozukluğu Teşhisi

Stresli bir yaşantınız varsa ve çocukluk döneminizde ciddi travmatik olaylar içinde olduysanız kaygı bozukluğu gelişecektir. Ayrıca ailenizle olan ilişkiniz ve yetiştirme biçiminiz de bu durumu tetikleyecektir. İçte içe gelişecek olan kaygı bozukluğu hastalığını daha da ciddi bir hale gelmeden tedavi sürecine dahil olmanız önemlidir. Kliniğimizle birlikte hareket ederek uzman psikiyatristlerimiz sayesinde bu süreci en sağlıklı şekilde sonuçlandırmanız mümkün olacaktır.

Ataşehir´de Kaygı Bozukluğu Nasıl Tedavi Edilir?

Kaygı bozukluğu
hususunda kliniğimizden destek aldığınızda büyük ölçüde fayda göreceksiniz. Uzman doktorlarımızla ortak hareket ederek tedavinizin nasıl şekilleneceğine karar verebilirsiniz. Böylelikle hayatınızı düzene sokarak yeniden kontrolü ele alabilirsiniz.

•    Kliniğimizde psikoterapi ve ilaç tedavileri uygulamaktayız. Ayrıca hastalığınızın seyrine bağlı olarak bu iki yöntemi beraberce devreye sokmaktayız.
•    Hangi tedavi biçiminin sizin için en uygun olduğunu doktorlarımızla beraber karar verebilirsiniz. Bu sayede daha etkili aşama kaydetmeniz mümkün olacaktır.
•    Kaygı bozukluğu konusunda en çok yöneldiğimiz yöntem antidepresanlardır. Ancak bazı hallerde sakinleştirici işleve sahip olan ilaçları da dahil etmekteyiz. Eğer doktorlarımızın belirttiği dozda kullanırsanız kısa sürede sonuç alacaksınız.

Çok daha fazlasına hemen ulaşmak, Psikolog Yusuf Yerli´den anında bilgi almak için sitemizdeki numaramızı aramanız yeterli olacaktır. Sizlere güncel veri, bilgi akışı sağladığımız Psk. Yusuf Yerli INSTAGRAM hesabımızı da ayrıca takip etmeyi unutmayın.

• İstanbul Cinsel İşlev Bozuklukları Terapisi
    Cinsel birliktelik esnasında çiftlerden birinin tatmin olmasını engelleyen bir sorun olduğunda sorunun çözüme ulaştırılması için İstanbul Cinsel İşlev Bozuklukları Terapisi hizmetlerini kliniğimizde vermekteyiz. Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli ile tedav
  • Panik Bozukluk Testi
    Panik Bozukluk Testi - Panik Atak Testi - Online Psikolojik Testler için doğru adrestesiniz, Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´nin web sitesinden hemen bu testlere ulaşabilir veya online destek alabilirsiniz.
  • Panik Bozukluk Tedavisi
    Panik Bozukluk Tedavisi ile alakalı hazırlamış olduğumuz içeriğimize web sitemizden gözatabilir ve en iyi tedavi seçenekleri için Uzman Psikolog Yusuf Yerli´ye sitedeki numaralardan ulaşabilirsiniz.