Bostancı OKB Tedavisi Psikolog

Obsesif Kompulsif Bozukluk (OKB) Tedavisi ile alakalı Bostancı ve çevresindeki danışanlarımıza Uzman Klinik Psikolog Yusuf YERLİ uygun olunan zaman diliminde profesyonel destek sağlayabilmektedir.Günümüzde yaşadığımız olaylar bizleri derinden etkileyebilmektedir. Yaşadığımız olaylar neticesinde sosyal hayatımıza problemler yaşayabilmekteyiz. Zaman içerisinde ruhsal açıdan yalnızlaşmamız da bu durumun beraberinde getirdiği olaylardan biridir. Koşullar ve hayatın neler getirdiği ortada iken psikolojik bir tedavi almak bir lüks değil bir ihtiyaçtır. Zaman içerisinde gelişen psikolojik rahatsızlıklar insan bünyesine ağır şekilde zarar verebilmektedir. Bu gibi durumların önüne geçebilmek adına mutlaka profesyonel kişilerce hazırlanan psikoterapi seanslarına katılmak şarttır. Geliştirilmiş yeni nesil psikoterapi teknikleriyle olabilecek en kısa süre içerisinde ruhsal durumunuz kontrol altına alınabilecektir. Zaman içerisinde daha da ilerleyip depresyona dönüşebilecek bir durum olan OKB, mutlaka profesyonel anlamda destek verilmesi gereken bir hastalıktır. Bu manada en kısa süre içerisinde alanında uzman doktorlarımızın da bulunduğu ekibimiz ile iletişime geçerek doğru bir tedavi hizmeti alabilirsiniz.

Obsesif Kompulsif Bozukluk (OKB), kişinin tekrarlayan düşünceleri (obsesyonlar) ve bu düşünceleri kontrol etmek için yaptığı tekrarlayan davranışları (kompulsiyonlar) ile karakterize edilen bir zihinsel sağlık bozukluğudur. OKB, bireyin günlük yaşamını önemli ölçüde etkileyebilir ve ciddi sıkıntıya neden olabilir.

OKB´nin obsesyonları, kişinin istemsiz ve tekrarlayan düşünceleri veya dürtüleri olarak tanımlanır. Bu düşünceler sık sık kişinin kendi kontrolü dışında gelir ve kişinin endişe, korku veya rahatsızlık hissetmesine neden olabilir. Örneğin, mikrop korkusu, simetri düzenleme düşünceleri veya zarar verme korkusu gibi obsesyonlar yaygın olarak görülür.

OKB´nin kompulsiyonları, kişinin obsesyonlarını gidermek veya ortadan kaldırmak için yaptığı tekrarlayan davranışlar veya zihinsel eylemlerdir. Bu davranışlar genellikle kısa süreli bir rahatlama sağlar, ancak obsesyonlar geçici olarak bastırıldığı için tekrar eder. Örneğin, el yıkama, sayma, kontrol etme veya düzenleme gibi davranışlar OKB kompulsiyonlarına örnektir.

Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´ye hemen ulaşın.

Bostancı´da Psikiyatri ve Psikoterapi

İnternet sitemiz üzerinde yer alan adreslerimiz ile bizlere ulaşabilirsiniz. En kısa süre içerisinde çalışma arkadaşlarımız tarafından sizlere destek verilecek ve sorularınız güler yüzlü arkadaşlarımız tarafından cevaplandırılacaktır. En doğru yöntemler ile ruh sağlığınız kontrol altına alınabilecektir. OKB ile Depresyon ilişkisi anlamında sizlere en doğru desteği vereceğimize inanıyoruz. Hastalığınız daha fazla ilerlemeden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

OKB tedavisinde en iyi doktor İstanbul

Alanında uzman çok sayıda doktor sektörde hizmet vermeye devam etmektedir. Ne yazık ki günümüz ekonomik koşulları dikkate alındığında birçoğu orta ve alt gelirli gruba hitap etmemektedir. Bu durum sağlık sisteminde oluşan dengesizliğe bir örnektir. Bu gibi durumlara karşın son derece uygun ekonomik fiyatlarımız ile sizlere hizmet vermekten gurur duyuyoruz. Çalışma arkadaşlarımız tarafından sağlanan hizmetler tarafınıza memnuniyetle sağlanacaktır. Sizler de insan bünyesine ağır şekilde zararlar veren OKB hastalığına karşı profesyonel bir destek alabilirsiniz. OKB ile depresyon ilişkisi ortadayken hastalığınız fazla ilerlemeden durumu kontrol altına alabilir ve kısa süre içerisinde eski ruh sağlığınıza kavuşabilirsiniz.

Bostancı´da Psikiyatri ve Psikoterapi

En kısa süre içerisinde iletişime geçerek randevu alabilir veyahut konuya dair daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz. En yakın zaman içerisinde güler yüzlü çalışma arkadaşlarımız tarafından sorularınız cevaplandırılacaktır. Aklınıza bir soru işareti kalmayacağına emin olabilirsiniz. Sizler de dilerseniz telefon araması ile dilerseniz de 7/24 aktif olarak hizmetini sağladığımız WhatsApp hattımız üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

OKB´nin Belirtileri

OKB´nin belirtileri, obsesyonlar ve kompulsiyonlar arasında sürekli bir döngü yaşayan bireylerde görülür. Başlıca belirtiler şunları içerir:

Sürekli tekrarlayan obsesyonlar ve bu obsesyonlara karşı yapılan tekrarlayan kompulsiyonlar.
Obsesyonlar ve kompulsiyonlar nedeniyle günlük yaşamı etkileme.
Kompulsiyonların neden olduğu stres ve kaygı.

Obsesif Kompulsif Bozukluk, uygun tedavi ve destekle yönetilebilir bir durumdur. Kognitif davranışçı terapi (KDT) ve ilaç tedavisi OKB´nin yönetiminde etkili yöntemlerdir. Ayrıca, destek grupları, terapistler ve psikiyatristlerden oluşan bir multidisipliner yaklaşım da başarılı sonuçlar sağlayabilir.

OKB Uzmanı Psikiyatrist

Kendimize özgü çalışma stillerimiz ile sizlere en doğru tedaviyi vermek için çaba göstermekteyiz. Sizler de doğru yöntemler ile sağladığımız tedavilerimizden faydalanmak ve de bünyemizde çalışan doktor arkadaşlarımız hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz bizlere ulaşabilirsiniz. OKB ve depresyon ilişkisi babında ciddi manada bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlarımız bilgi iletişim hattımızı arayarak konu hakkında kapsamlı bilgi edinebilir.

En kısa süre içerisinde internet sitemiz üzerinde yer alan bilgilerimiz ile bizlere ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Randevu ve diğer hizmet arayışlarınız için bilgi iletişim hattımız üzerinden ulaşabilirsiniz. WhatsApp hattımız üzerinden sorularınızı bizlere iletebilir ve kısa süre içerisinde bilgi sahibi olabilirsiniz.

bsesif Kompulsif Bozukluk, tekrarlayan obsesyonlar ve kompulsiyonlarla karakterize edilen bir zihinsel sağlık bozukluğudur. Kişinin günlük yaşamını olumsuz etkileyebilir ve ciddi sıkıntıya neden olabilir. Ancak uygun tedavi ve destekle, OKB yönetilebilir ve bireyin yaşam kalitesi artırılabilir.

• Takıntı Hastalığı Nedir?
    Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´nin web sitesinde Takıntı Hastalığı Nedir? sorusunun yanıtına hemen erişebilir ve tedavi seçenekleri için anında whatsapp hattından destek talebinde bulunabilirsiniz.
  • Kadınlar İçin Cinsel Terapi
    Kadın cinsel işlev bozukluklarında cinsel terapi hizmetlerimizi sunmaktan gurur duyuyoruz. Alanında uzman klinik psikologlarımız ile online süreçlerle yola çıkmakta ve size hizmetler sunmaktayız.
  • Sosyal Medyadayım!
    Size daha yakın olabilmek için artık tüm sosyal medyada platformlarındayım. Haberin detayında hesaplarımı görebilirsiniz.