Kadıköy Kaygı Bozukluğu Tedavisi

Psikiyatri Kadıköy araştırması içerisinde olan ve özellikle Kadıköy Kaygı Bozukluğu Tedavisi için hizmet almak isteyen tüm danışanlarımıza Psikolog Yusuf Yerli kısa süre içerisinde tedavi seçeneklerinden bizzat bahsetmektedir. Belli bir sebep olmadan gündelik hayatınızda ciddi endişeler duymanız ruhsal sorunlar yaşadığınız sonucunu yaratmaktadır. Bu tip bir ruh hali içerisindeyseniz her şeyin olumsuz gelişeceği ve bir felaket yaşanacağı şeklinde düşünceleri barındırmaktasınızdır. Ayrıca hayatınızın önemli bir parçası olan para, kariyer, sağlık ve aile gibi hususlarda endişeli hissedebilirsiniz.

Sürekli olarak varlık gösteren bu endişe hali zamanla korku ve dehşete bürünecektir. Söz konusu olumsuz düşünceler güncelik hayatınızı ciddi manada etkileyecek ve sizi bu yaşantınızın dışında tutmaya yetecektir. Ancak kliniğimizin uzman doktorlarına yönelerek tedavi sürecinize başladığınızda yeniden eski yaşantınıza dönüş yapacaksınız. Ayrıca Kadıköy kaygı bozukluğu tedavisi konusunda uzman bir doktordan yardım alarak bu düşüncelerinizi kontrol altında tutacaksınız.

Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli ile sizde hızlı bir tedavi sürecinden geçebilirsiniz. Kadıköy´deki merkezimizde yüz yüze veya online terapi seçenekleri ile hizmet almanız mümkündür.

Kaygı Bozukluğu Olma Nedenleri Nelerdir?

Kaygı bozukluğu
sürekli olarak yaşamış olduğunuz stresli halinizle baş edememeniz kaynaklı olarak gelişmektedir. Bu hususta araştırmalar halen daha devam etse de net bir sonuç kendini göstermemiştir. Çoğu psikolojik rahatsızlıkta olduğu gibi kaygı bozukluğunda da daha çok biyolojik ve çevresel etmenlerin etkisi fazladır. Ancak Kadıköy kaygı bozukluğu tedavisi ile hareket ettiğiniz takdirde sizlere danışmanlık desteği verecek uzman doktorlarımızla belirtileri ele alacaksınız. Belirtilere bağlı olarak farklı psikoterapi ve tıbbi ilaç tedavileriyle birlikte bu sorununuza çözüm üreteceksiniz. Ancak yine de Kadıköy kaygı bozukluğu tedavisi hususunda belli başlı faktörler olduğunu sizlere belirtmekteyiz.

•    Beyin fonksiyonlarında ve kimyasında farklılıkların ortaya çıkması
•    Genetik etmenler
•    Olaylara olan bakış biçiminiz ve durumları algılama şeklinizde görülen değişimler
•    Gelişimsel özellikleriniz
•    Kişilik yapınız

Kaygı bozukluğu belli örneklem gruplar içerisinde daha da yaygın olarak görülmektedir. Kadınlarda, bekarlarda ve eğitim seviyesi düşük olan kişilerde kaygı bozukluğu rahatsızlığı daha da sık olarak görülmektedir. Ayrıca çocukluk döneminizde travmatik deneyimler yaşadıysanız da kaygı bozukluğu yaşamanız olasıdır.

Kaygı Bozukluğu Olma Nedenleri Nelerdir?

Kişilik bakımından daha içe kapanık ve olumsuz bakış açısına sahip biriyseniz kaygı bozukluğu yaşama ihtimaliniz yüksek olacaktır. Bunun dışında yüksek stres içeren bir yaşantınız varsa ve bu tip bir ortamda sürekli olarak kalıyorsanız da benzer bir sonucun ortaya çıkma durumu yüksektir.

Psikolog Yusuf Yerli´nin terapi merkezi´de Kadıköy´de bulunmaktadır.

Kaygı Bozukluğu Teşhisi

Uzman doktorlarımız belli başlı kriterleri ele alarak kaygı bozukluğuna sahip olup olmadığınızı değerlendirmektedir. Ayrıca tam tanıyı koyabilmek için bazı etmenleri baz alacaklardır. Özellikle bazı kriterler bu hususta oldukça önemli bir yer tutmaktadır.

1.    Altı aylık aşırı anksiyete ve endişe halindeyseniz
2.    Endişeli ve korku duyduğunuz anları kontrol etmede güçlük yaşıyorsanız
3.    Önemli ölçüde sıkıntılar yaşıyor ve bu sorunlardan dolayı gündelik yaşantınızı sürdürmekte güçlük çekiyorsanız
4.    Tiroit sorunlarınız ya da bağımlılıklarınız varsa kaygı bozukluğu yaşama ihtimaliniz yükselecektir.

Bu etmenlerin bir ya da birden fazlasına sahipseniz kaygı bozukluğu teşhisi konulması olası olacaktır. Ancak psikiyatrist ve psikologlarımız sayesinde kaygı bozukluğu rahatsızlığını kontrol ederek hayatınıza daha da fazla müdahale etmesinin önüne geçeceksiniz.

Bazı belirtilere bağlı olarak da kaygı bozukluğu teşhisi konulması söz konusudur. Aşağıdaki faktörlerden bir ya da birden fazlasını altı aydan daha uzun süredir yaşıyorsanız bu rahatsızlığa sahip olma oranınız yükselecektir.

•    Huzursuzluk ve bir şey yapamayacağınıza dair oluşan his
•    Çabuk yorulma
•    Konsantre olmada zorluk çekme
•    Kaslarda gerginlik hali
•    Uyku sorunları
•    Asabiyet

Kendinizde ya da çevrenizde bu tip belirtileri gördüğünüzde kliniğimize başvurabilirsiniz. Uzman doktorlarımız belirtilerinizi değerlendirecek ve semptomlarınıza bağlı olarak kaygı bozukluğu teşhisi koyacaktır. Ayrıca tamamen emin olmak için birtakım testleri sizlerden isteyecektir.

Daha fazla bilgi ve detaydan yararlanmak isterseniz Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´ye internet sayfasında yer alan whatsapp hattı aracılığıyla ulaşım sağlayabilirsiniz.

• İstanbul Yaygın Anksiyete Bozukluğu
    Psikolog Yusuf Yerli ile İstanbul Yaygın Anksiyete Bozukluğu konusu hakkında bilgilerin bulunduğu bu içerik sizler için hazırlandı, hemen web sitemizi ziyaret edin.
  • Cinsel Terapi Fiyat Teklifi Al
    Cinsel Terapi Fiyat Teklifi Almak istediğinizde online terapist hizmetini Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli´den alabilirsiniz. Web sitemizde sizler için hazırlanan bu içeriği incelemenizin ardından çekinmeden bize ulaşabilirsiniz.
  • Obsesif Kompulsif Bozukluk (OKB) Nedir?
    Uzman Klinik Psikolog Yusuf Yerli bilgilendiriyor. Obsesif Kompulsif Bozukluk (OKB) Nedir? sorusunun geniş kapsamlı yanıtı için bu içeriği inceleyebilir ve anında bilgi alabilirsiniz.